SUPERSØNDAG

En søndag i måneden inviterer vi til SUPERSØNDAG i kirka.

SUPERSØNDAG begynner med SUPERgudstjeneste kl 11:00. SUPERgudstjeneste er for alle aldre, og med fokus på barn og ungdom.

Etter Gudstjenesten er det kaker eller varm mat.

Kom og Spis

Noen fredager inviterer vi til middag, kaffe og kaker i underetasjen.

I innledningen til måltidet har vi et åpningsord som skal hjelpe oss til å snakke om tro på hjemmebane.

Arrangementet er åpent for alle, men spesielt tilrettelagt for barnefamilier. Vi finner frem leker som barna kan ha det gøy med, mens foreldre kan slappe av og kose seg.

Måltidet koster kr. 40,- per person, og maks kr. 150,- for familier.

Husgrupper

Vi ønsker deg velkommen til å bli med i et av menighetens mange husgruppefellesskap, der du kan bygge godt vennskap for å dele det som skjer i livet og støtte hverandre i troen. Husgrupper er for mange en prioritert del av menighetslivet der flere har etablert et langsiktig og verdifullt vennskap.

De fleste husgruppene bruker tid på å oppdatere hverandre på hva som skjer, lese og samtale om tekster og be sammen. Vertene stiller gjerne med kaffe og noe godt å bite i.

Menigheten har ca. 15 aktive husgrupper med normalt 5-10 personer som møtes jevnlig i hjemmene. Innholdet og hyppighet for samlingene varierer og bestemmes av gruppene selv. Nye grupper etableres gjerne med likesinnede mennesker som ønsker å inngå relasjoner til mennesker med et felles verdigrunnlag.

Vil du bidra?

I kirka vår har vi mange frivillige som bidrar til at vi har en levende og inkluderende menighet med mange aktivitetstilbud for barn, unge og voksne.

Vi vil gjerne at du bidrar der du har lyst! Er du glad i å lage mat? Liker du å prate med folk? Er du praktisk anlagt? Kan du koke kaffe? Er du god på tekniske ting? Ønsker du å bidra økonomisk? Eller kanskje noe helt annet?

Dersom du skulle ha lyst til å bli med og gjøre en innsats, liten eller stor, for Vågsbygd Frikirke, ta gjerne kontakt med kirkekontoret, eller fyll ut skjemaet under.

Bli med

Hva Ønsker du?