Påmelding til årets menighetstur på Evjetun 8.-10. september 2023 har startet og vi gleder oss til tur!

Dette blir en helg med gøye aktiviteter, gode mennesker, møter, samtaler og mye mer. På Evjetun er det gode muligheter for bading, lek for alle aldre, kanopadling og go'cart. Vi bor på hytter og rom, men er og mulighet for camping i telt eller campingvogn.

Du er like velkommen uansett alder og om du kommer med familie, venner eller alene.

Menighetsturen er et av årets viktigste arrangementer. Derfor har menigheten besluttet å gi økonomisk støtte til alle som melder seg på og betaler et forskudd på kr. 1.000.- eller hele beløpet innen 15. juni -23.
Ved avbestilling senere enn 25. juni refunderes ikke innbetalt forskudd. Øvrig innbetalte beløp refunderes ved avbestilling innen 31. august.

Meld deg på her

Program kommer, her er en smakebit av det som skjer denne helga:

• Oppmmøte og innsjekk fredag kl. 17:00
  • Familiesamling m. sang og lek
  • Middager, lunch og deilige frokoster
  • Bønnemøter
  • Storsamling - for alle
  • Barnemøte
  • Kaffe og kaker
  • Mesternes Mester
  • Fritid - tid til å slappe av
  • Gudstjeneste m. kirkekaffe